תפריט

עוגת גבינה נפוליאון חלומית

אני מתחילה לתכנן את התפריט של שבועות

והעוגה הזאת בטוח בפנים,

עוגת גבינה נפוליאון

כבר מהשם שלה אתן מבינות שהיא מושלמת

יש בה שילוב של כל מה שאני אוהבת

בצק עלים פריך,

ומילוי גבינה עשיר

ושכבת קונפיטורת תות נפלאה

שמחליפה שכבת בצק עלים מסורתית באמצע העוגה

כדי שיהיה קל לחתוך

אני מפוררת את הבצק עלים בחלק העליון

כמו שאתן בטח זוכרות מהעוגה המדהימה הזו

הלוואי ויכולתי לצלם ״טעם״….

השילוב הזה של כל המרכיבים

יוצר פשוט ביס מדהים

שאי אפשר לעמוד בפניו

תחרות עוגות לשבועות? אני בפנים

רגע לפני המתכון – אני מזמינה אותך להצטרף לקבוצת הוואטסאפ של הבלוג, עם עדכונים על מתכונים חדשים שמגיעים ישירות אליך לנייד. זוהי קבוצה שקטה שבה רק אני יכולה לשלוח הודעות.

לחצי כאן להצטרפות

עוגת גבינה נפוליאון

בשיתוף בון מאמן
לתבנית בגודל 24/24
5 from 1 vote

מה צריך?

לעלים:

  • 250 גרם בצק עלים

למילוי:

  • 750 מ״ל שמנת מתוקה
  • 675 גרם גבינת שמנת 3 נפוליאון
  • 1 כף מחית וניל איכותית
  • 100 גרם אבקת סוכר
  • 6 כפות אינסטנט פודינג וניל

לריבה:

  • 150 גרם ריבת תות בון ממן או טעם אחר שאתם אוהבים

הוראות הכנה

בצק עלים

  • מחממים תנור ל-180 מעלות טורבו ומכינים תבנית תנור גדולה עם נייר אפייה.
  • מכינים גם את התבנית הרגילה עם נייר אפייה.
  • מניחים את הבצק עלים על הנייר אפייה ודוקרים היטב עם מזלג.
  • מניחים עליו עוד נייר אפייה ועליו עוד תבנית שתכסה אותו.
  • מכניסים לתנור החם ואופים 20 דקות ואז מורידים את התבנית העליונה ואופים עד שזה שחום (עוד 5-10 דקות).
  • מצננים עד שזה בטמפרטורת החדר ואז חותכים חתיכה בדיוק בגודל התבנית (תמדדו עם סרגל) ואת מה שנשאר בעזרת הידיים מרסקים לפירורים קטנים (ושומרים אותם בשקית אטומה עד ההגשה).

מילוי גבינה

  • בקערת מיקסר שמים את כל מרכיבי המילוי ומקציפים לקרם יציב מאד.
  • מחלקים את הקרם לשני חלקים (אפשר פשוט לסמן בעזרת סכין).

מרכיבים:

  • מניחים את הריבוע שחתכנו ומניחים בתחתית התבנית (על הנייר אפייה).
  • מניחים חצי מהקרם על הבצק ומיישרים לגמרי בעזרת סכין פלטה.
  • שמים את הריבה בקערית ומערבבים למרקם נוח למריחה.
  • מורחים את הריבה על המילוי בצורה אחידה.
  • מניחים על הריבה את המחצית השנייה של הקרם - אני נעזרתי בכף גלידה קפיצית.
  • מיישרים לגמרי בעזרת סכין פלטה.
  • מצננים לפחות ארבע שעות במקרר להתייצבות של העוגה.
  • סמוך להגשה מפזרים על כל החלק העליון את הפירורים ששמרנו בשקית.
  • שומרים מכוסה היטב עד יומיים.
הכנתם?אל תשכחו לתייג אותי באינסטגרם @Lichtenstadt :)

לכל עוגות הגבינה בבלוג

 




עוקבות אחרי באינסטגרם? בואו

ומה עם הטיקטוק?

אהבתם? מוזמנים לשתף!

תגובות

תגובה אחת

  1. 5 stars
    היי תנסי לעשות מתכונים כאלה טובים לסוכרתיים כי זה מאוד עושה חשק ואין אפשרות אז אם תוכלי הרבה אנשים ישמחו .

5 from 1 vote

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דירוג




שלום! אני אפרת :)

ברוכים הבאים לבית שלי תמצאו כאן מתכונים לדברים שאני אוהבת לאכול ולהכין, מלווים בתמונות שצילמתי ובהגיגים ומחשבות, בדרך כלל לא רציניות במיוחד, אני ירושלמית כל חיי ויש לי שני פיצים שגדלים במהירות מסחררת.

השארו מעודכנים

מוזמנים להצטרף לניוזלטר שלי ולהשאר מעודכנים כשעולה פוסט חדש