סיכום טיול איטליה ואוסטריה – פוסט המלצות אישי בהחלט

פוסט זמני עד שיהיה לי זמן לערוך

איך מתחילים לסכם שלושה שבועות שהיו חלום?

בטח כשבארץ יש מלחמה ואני לא יודעת אם בכלל סיכום זה משהו שמעניין אתכם עכשיו 🙈 

רק 24 שעות בארץ וכבר המערכת מאופסת חזרה. אני פה!

הזמנו את החופשה לפני שנה באופטימיות רבה כשהמילים ״משבר בענף התעופה״ היה: אפאחד לא טס לשום מקום. מי האמין שעולם התעופה יעבור מ-0 ל200.

לכל משפחה יש כללים אחרים בחופשה, מנהגים אחרים, גילאים ותחביבים אחרים ולכן אני לא יכולה להכין לו״ז שעושים לו העתק הדבק. אצלנו זה 9+13 בגילאים, שני הורים שאוהבים לקום מאוחר (כי זה חופש!) ואוהבים יותר לנוח, לקחת את היום באיזי, יותר אוטו ופחות טיולים רגליים – זה אנחנו. אוהבים לאכול ארוחת בוקר ברוגע בחדר עם דברים מהסופר, וגם ארוחות ערב פעם ב. לא מחפשים מסעדות מיוחדות או מומלצות, עוצרים כשרעבים ומקווים לטוב. לפעמים מתעלפים ולפעמים מתאכזבים אבל בדרך כלל ממש נהנים.

לא מטיילים עם סנדוויצ׳ים (לפעמים זה טעות) מקסימום קצת עוגיות או קרקרים למקרה חירום – עם ילדים קטנים זה לא הגיוני כי לפעמים אנחנו מסטולים מרוב רעב.

איטליה כי זה לנפש, היין, האוכל, האווירה, הארכיטקטורה, הכרמים, הכל כמו ציור. 

אוסטריה – כי רצינו לגוון, לא הבנו עד כמה היא יפה ומושלמת.

שלושה שבועות כי אז זה באמת חופש, כזה חופש שממש אפשר לשכוח שיש חיים אחרים. וגם כי שנינו עצמאיים, זה ממש לא אורך פשוט וצריך להערך לזה בהתאם. חושבת ששבועיים זה גם מושלם.

שיתפתי לכל אורך החופשה כל מיני טיפים, אתם מוזמנים להייליטס, והנה סיכום שלהם:

1. טסנו עם טרולים ברוח התקופה, זה לא קל בכלל, חייבים לעשות כביסה פעם בשבוע והיה לנו מזל שבכל מקום היתה מכונה. אי אפשר לעשות שופינג (מבאס וגם חסכוני). כיף לנסוע בקלילות וחוסך כאב ראש וזמן בשדות תעופה. פעמיים היינו צריכים לדחוס את התיקי גב (המפוצצים) לתוך הטרולים כדי לעלות למטוס, זה היה מאתגר וכמה שקיות נייר גדולות עזרו 😂.

2. באיטליה חומר נגד יתושים זה הצלת חיים. ממליצה על איתוש של ערוגות. שינה את חיינו.

3. אם טסתם עם טרולי אז ביום הראשון קונים מחצלת בד כזאת גדולה מתקפלת + ציידנית מתקפלת לכל הפיקניקים והבריכות. אנחנו לא קנינו והתבאסנו.

4. הטיול שלנו לא כזה הגיוני אבל זו התוכנית: טיסה לפרנקפורט/וינה וקונקשיין לאינסברוק> נסיעה לא קלה של 600 ק״מ לפיימונטה באיטליה עם עצירה של שעה באגם גארדה.

ישנו בעיירה דולייני ובמקום שנקרא קאסה מתילדה אל תיבהלו מהתמונות המחרידות

חזרה שוב לאזור טירול, ישנו בלנגנפלד (מתוייג בהייליטס) – אם כי כל העיירות חמודות באותה מידה, במלון דירות שנקרא פנורמה, ממליצה מאד, הכל היה מושלם.

עשינו טיולי כוכב בכל יום, עם הרבה פארקי מים ובריכות כי זה מה שהילדים הכי אוהבים, ואם הילדים מאושרים אז גם ההורים שלהם (וזה עובד גם הפוך).

5. הכנתי מפה מהטיול שלנו אם כי אני ממש לא חושבת שזה טיול שצריך להעתיק, כי כל אוסטריה מדהימה ולא חייבים להתרכז רק בטירול, אפשר לפצל את הלינה בין שני אזורים. גם איטליה עצומה… טוב את זה אתם כבר יודעים. אז המפה היא רק בשביל הנוחות וכי כל כך הרבה ביקשו ממני.

 

 

ֿ

 

שאלות? אני כאן!

אהבתם? מוזמנים לשתף!

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שלום! אני אפרת :)

ברוכים הבאים לבית שלי תמצאו כאן מתכונים לדברים שאני אוהבת לאכול ולהכין, מלווים בתמונות שצילמתי ובהגיגים ומחשבות, בדרך כלל לא רציניות במיוחד, אני ירושלמית כל חיי ויש לי שני פיצים שגדלים במהירות מסחררת.

השארו מעודכנים

מוזמנים להצטרף לניוזלטר שלי ולהשאר מעודכנים כשעולה פוסט חדש